mandag den 18. november 2013

Er på jagt efter nyt sofabord

I min stue har jeg tre mørke teaktræsmøbler, hvilket jeg er ved at være træt af at se på.
Jeg synes det bliver for mørkt i stuen, og er derfor på jagt efter et nyt sofabord.
Indtil videre har jeg ikke kunne finde andet en "Tray table" fra Hay jeg er vild med, men synes ikke den store kant på bordet er så praktisk igen. 
I ikea har jeg ikke kunne finde nogle hvide borde, jeg synes passer ind i min stue. Så hvis du har en ide til et fedt sofabord, der ikke koster en formue, må du meget gerne skrive en kommentar! 

Udover de mørke møbler, synes jeg også der trænger til forandring på væggene. Jeg har lavet maleriet nedenfor, for at få lidt flere lyse farver ind i stuen.








2 kommentarer:

  1. Der er nogle byggemarkeder i Aalborg. Du kan købe en plade som du kan få skåret til og så finde nogle ben at aætte på. Så kan du få bordet præcist som du vil. Er spændt på at se hvad du finder på.

    SvarSlet
  2. Jeg har fundet nogle jeg synes er meget flotte. Måske kan du blive inspireret lidt, Men prøv at tjekke linket ud.


    Hvide sofaborde.

    God fornøjelse

    SvarSlet