mandag den 28. oktober 2013

Vild med perler

For en måneds tid siden, købte jeg et par poser hama perler og plader dertil.
Jeg havde lyst til at prøve et nyt kreativt projekt, og var faldet over hama perlerne.
Jeg blev hurtigt fanget af det, da det er super hyggeligt at lave. 
Det er en anderledes måde at være kreativ på, da man har mange begrænsninger, i forhold til hvordan perlerne kan sidde på de forskellige plader. Men på samme tid er det sjovt og udfordrende, og man får lov at prøve sin kreativitet af. Når jeg starter på en plade, har jeg som regel ikke et billede af hvor det skal ende, men prøver mig bare frem. Det kan være svært at lave motiver der ligner noget, når man ikke har flere felter at gøre godt med, men som regel finder man alligevel frem til en løsning. 

Her er et par billeder, af de ting jeg er kommet frem til med hama perlerne. 








1 kommentar: