mandag den 31. marts 2014

Forprøve Mediehøjskolen

Jeg sidder for tiden og arbejder med forprøven til mediehøjskolen. Jeg søger ind på linjen: grafisk design, og synes det er en rigtig spændende opgave der er stillet.

Man skal lave 3 forskellige plakater til samme emne, fra 3 forskellige vinkler. 
Jeg synes det er en inspirerende opgave, der giver en mulighed for at tænke kreativt på nye måder. Både i forhold til stilart, men også hvad man kender til komposition, og om at få et budskab ud.

Når fristen er kommet for indsendelse af prøven, vil jeg vise mine løsningsforslag her på bloggen.

Skriv endelig en kommentar hvis du også sidder og roder med opgaven :-)

Her er lidt billeder som skal inspirere en til opgaven:

(Jeg er gået videre til optagelsesprøven, og har haft vist mit resultat frem her på bloggen. Kan nu findes på min instagram profil)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar